Angajati

 

Luaţi decizii argumentate cu privire la modul de utilizare a resurselor mobile și de sporire a productivității personalului

Soluția „GPS control” ajută la reglarea unei activităţi eficiente în cadrul organizațiilor, care se bazează foarte mult pe acțiunile de succes ale angajaţilor în domeniile:

 

Întrebări ce apar la manageri:

  • Unde se află acum angajaţii
  • Cum utilizează timpul de lucru
  • De ce au întîrziat la client
  • Cît timp au petrecut la locul de destinaţie
  • Ce a încurcat cu adevărat efectuarea lucrului
  • Cîţi bani să ofere pentru combustibil
 

 

 

  • Reprezentanţi vînzări
  • Promoteri
  • Merchandiseri
 

 

 

  • Ingineri responsabili de exploatare
  • Instalatori
  • Şoferi-expeditori

 

  • Paznici
  • Intervievatori
  • Curieri

 



Urmăriţi cum decurge lucrul departamentelor

Controlaţi şi direcţionaţi activitatea personalului mobil pe parcursul zilei, cunoscând locul aflării fiecărui angajat.

  • Excludeţi utilizarea nepotrivită a orelor de muncă
  • Atribuiţi sarcini celor mai apropiaţi angajaţi faţă de locul de destinaţie
  • Reacţionaţi la situaţiile care determină/implică abateri de grafic
  • Informaţi clienţii cu privire la ora exactă a sosirii